Justyna Kryńska

menedżer ds. marketingu i PR

Odpowiada za kompleksowe zarządzanie wizerunkiem firmy oraz spółek wchodzących w skład Grupy. Tworzy, współtworzy i realizuje strategię marketingową. Zarządza projektami marketingowymi i komunikacyjnymi. Nadzoruje identyfikację marki we wszystkich obszarach związanych z jej postrzeganiem.

Prowadzi komunikację zewnętrzną i wewnętrzną oraz działania z zakresu media relations, budując i utrzymując relacje z mediami. Przygotowuje informacje prasowe i materiały PR. Zarządza treściami publikowanymi w kanałach własnych, w tym na stronach internetowych i blogach firmowych. Odpowiada za przygotowywanie mailingów, newsletterów i alertów informacyjnych. Jest autorką cyklu „Espresso z Mariański Group”.

Koordynuje działania promocyjne w mediach społecznościowych, czuwa nad spójnością materiałów marketingowych oraz ofert. Współpracuje z agencjami reklamowymi, mediowymi i eventowymi. Uczestniczy w organizacji wydarzeń zewnętrznych i wewnętrznych, wspierających realizację strategii marketingowej i wizerunkowej Grupy.

Specjalizacje

  • Public Relations
  • Social media
  • Media relations
  • Komunikacja strategiczna
  • Komunikacja wizualna
  • Kreowanie wizerunku
  • Strategia biznesowa
  • Zarządzanie projektem

Wykształcenie

  • Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego
  • Absolwentka Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

Pasje pozazawodowe

Podróże. Literatura obca i “własna” (dużo czyta/sporo pisze). Dobry teatr.  Plus wszystko-co-włoskie.

Moja wiedza i aktywność