Odpowiada za kompleksowe zarządzanie wizerunkiem firmy oraz spółek wchodzących w skład Grupy. Tworzy, współtworzy i realizuje strategię marketingową. Zarządza projektami marketingowymi i komunikacyjnymi. Nadzoruje identyfikację marki we wszystkich obszarach związanych z jej postrzeganiem.
Prowadzi komunikację zewnętrzną i wewnętrzną oraz działania z zakresu media relations, budując i utrzymując relacje z mediami. Przygotowuje informacje prasowe i materiały PR. Zarządza treściami publikowanymi w kanałach własnych, w tym na stronach internetowych i blogach firmowych. Odpowiada za przygotowywanie mailingów, newsletterów i alertów informacyjnych. Jest autorką cyklu „Espresso z Mariański Group”.
Koordynuje działania promocyjne w mediach społecznościowych, czuwa nad spójnością materiałów marketingowych oraz ofert. Współpracuje z agencjami reklamowymi, mediowymi i eventowymi. Uczestniczy w organizacji wydarzeń zewnętrznych i wewnętrznych, wspierających realizację strategii marketingowej i wizerunkowej Grupy.
Specjalizacje
- Public Relations
- Social media
- Media relations
- Komunikacja strategiczna
- Komunikacja wizualna
- Kreowanie wizerunku
- Strategia biznesowa
- Zarządzanie projektem
Wykształcenie
- Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego
- Absolwentka Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
Pasje pozazawodowe
Podróże. Literatura obca i “własna” (dużo czyta/sporo pisze). Dobry teatr. Plus wszystko-co-włoskie.